دوشنبه ۱۶ مرداد ۰۲

چاپ روی لیوان

۱ بازديد

یکی از امکانات جذابی که در چاپ و تبلیغات نوین گرافیک وجو دارد امکان چاپ تصویر روی لیوان است .در میان هدایای تبلیغاتی چاپ روی لیوان از محبوبیت بالایی برخوردار است.

چاپ لیوان

چاپ روی لیوان سفید:

از پرطرفدارترین و پر فروش ترین نوع لیوان های مورد استفاده برای چاپ، لیوان سفید است. به دلیل،  آن که قیمت چاپ لیوان  بسیار مناسبی دارد چاپ آرم، تبلیغ، آدرس سایت و هرگونه طرح دلخواهی می توانید برروی لیوان به چاپ برسانید.یا چاپ عکس شخصی روی لیوان برای هدیه دادن بسیار مناسب است.

چاپ لیوان حرارتی با عکس اختصاصی :

 انتخاب ماگ حرارتی به عنوان هدیه سازمانی یکی از خلاقانه ترین کارها است و شما می توانید طرح یا تصویر دلخواه خود را با کیفیت بالا بر روی این محصول چاپ نمایید.قیمت ماگ حرارتی سفارشی برای کادو بسیار مناسب می باشد و البته  شما با یک هزینه مناسب یک کادو جذاب و زیبا را به عزیزان خود هدیه می دهید.انواع لیوان حرارتی:چاپ لیوان حرارتی اکلیلی,چاپ لیوان حرارتی دسته قلبی,چاپ لیوان حرارتی دسته ساده .

چاپ لیوان دسته و داخل رنگی:

چاپ لیوان دسته و داخل رنگی از انواع دیگر لیوان های پرطرفدار و البته منحصربه فرد در صنعت چاپ عکس به شمار می روند.گرچه رنگ بدنه ی این لیوان ها سفید است؛ اما دسته ها و داخل آنها می تواند رنگی باشند. تنها تفاوتی که این لیوان ها با لیوان های سرامیکی ساده دارند، رنگی بودن دسته و داخلشان است.از این مدل لیوان بصورت دسته قلبی - و دسته ساده در انواع رنگها موجود است.

چاپ عکس روی ماگ با بروز ترین دستگاه ها انجام می شود و جنس لیوان نیز بسیار عالی است و با شستن طرح روی لیوان به هیچ عنوان کدر نمی شود و از بین نمی رود.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در وتساپ -تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در تات بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.